Regulamin

Warunki zakupu

1. Właścicielem portalu starewina.com.pl (dalej zwanym Sklepem) jest J&J BUSINESS sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Kordeckiego 47a, 05-502 Piaseczno.

2. Wszystkie ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawieraja podatek VAT). 

3. Zamówienia można składać poprzez sklep internetowy.

4. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie numeru telefonu stacjonarnego, umożliwiającego weryfikację osoby zamawiającej oraz akceptacja Regulaminu Sklepu. Po przyjęciu zamówienia sprzedawca potwierdzi dane telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Sprzedawca może odmówić realizacji zamówienia, którego nie udalo się potwierdzić telefonicznie.

5. Standardowo czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 3 dni. W przypadku braku zamówionego towaru w magazynie czas ten może się wydłużyć. Klient jest informowany o tym fakcie pocztą elektroniczną lub telefonicznie.

6. Dowód zakupu (faktura VAT lub paragon) jest dołączany do przesyłki lub wysylany do klienta poczta w terminie do 14 dni. W przypadku zakupów na potrzeby firmy możemy poprosić o wcześniejsze przesłanie upoważnienia do wystawienia faktury VAT bez podpisu odbiorcy.

7. Zamówiony towar jest dostarczany pocztą kurierską.

8. Za zakupy w sklepie można zapłacić:

- przelewem,
- kartą kredytową, 
- przy odbiorze.

9. Zakupów alkoholu w Sklepie dokonywać mogą jedynie osoby pełnoletnie. Przesyłka oddawana jest do rąk własnych. Kurier ma prawo do wylegitymowania odbierającego w przypadku, gdy ma wątpliwości co do pełnoletniości odbierającego.

Reklamacja

Korzystając z pośrednictwa firmy kurierskiej, która jest pośrednikiem między sprzedającym a kupującym, należy przestrzegać zasad, które obu stronom gwarantują możliwość reklamacji w przypadku stwierdzonych braków lub uszkodzeń towaru w otrzymanej przesyłce. 

1. Odbiorca wymieniony na „liście przewozowym” sprawdza ilość paczek i podpisuje na kopii we wskazanej przez kuriera rubryce zgodność z ilością podaną przez sprzedającego. 

2. Jeżeli przesyłka nadana jest „za pobraniem”, należy uiścić kurierowi kwotę podaną w rubryce „kwota pobrania”, która jest zgodną z załączoną kopią zamówienia. 

3. Po potwierdzeniu „listu przewozowego” i zapłaceniu „pobrania”, odbiorca (jeszcze w obecności kuriera) sprawdza zgodność zawartości przesyłki z załączoną kopią zamówienia. 

4. Jeżeli przesyłka nie jest uszkodzona i odbiorca nie stwierdza różnic ilościowych, kurier zostawia kopię listu przewozowego i kopię zamówienia. 

5. Jeżeli odbiorca stwierdzi uszkodzenia lub braki towaru, powinien wraz z kurierem, (na dostarczonym przez niego druku) sporządzić protokół reklamacyjny. Dokument ten będzie podstawą dla firmy kurierskiej lub ubezpieczyciela do stwierdzenia braków i uszkodzeń, a dla odbiorcy gwarancją ponownej przesyłki uszkodzonego towaru lub zwrotu należności za potwierdzone protokołem różnice. 

6. Ponowne wysłanie towaru lub zwrot ewentualnej nadpłaty będą rozliczone przez dostawcę natychmiast po otrzymaniu protokołu reklamacji, nie czekając na jej rozliczenie z firmą kurierską.